dissabte, 8 de desembre del 2012

OBSEQUI ESCOCÈS


Des d'Edinburg em va arribar aquest obsequi ideal pel tema que ens ocupa. Aquí el tenim. Gràcies Maria per aquest regal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada